maandag 19 april 2010

YIPPIE!!!!!

Vanmiddag keek ik in mijn mailbox en ik viel haast van mijn stoel van verbazing....

Ik ben gekozen voor het DT van het challengeblog Alles met en over kleuren met Derwents!!!
Samen met nog vier andere dames die uitgekozen zijn en Angelique gaan we het DT vormen. Morgen krijgen we de eerste opdracht en ik ben stiknieuwsgierig wat dat zal gaan worden, dat snappen jullie! Ik hoop dat ik aan alle verwachtingen kan voldoen, ik heb er in ieder geval reuze zin in!

Lieve groetjes,

19 opmerkingen:

  1. wat gaaf ! Ik las het op de blog.
    Gefelicteerd Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww, wat gaaf Annemiek! Gefeliciteerd hoor, en veel succes in je nieuwe 'job', maar dat gaat je vast wel lukken!
    Je kaartjes hieronder zijn trouwens ook weer prachtig!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat en veel succes.
    Ik ben gelijk volger van je blog geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annemiek, gefeliciteerd meid, ik was ook superverbaasd maar heb er reuze zin in...heb gelijk jouw blog op mijn blog gezet!
    Groeten, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  5. he Annemiek, super zeg!!!
    veel succes en we zien al het moois wel verschijnen

    groet
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Annemiek!!
    Gefeliciteerd meid!
    Het gaat vast wel lukken allemaal, succes!

    gr.
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Annemiek wat ontzettend leuk en wat een leuke uitdaging voor je. Ik wens je heel veel suc6. En ik heb me er ook bij aangemeld. Ik ben reuze nieuwsgierig waarmee jullie ons verassen.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Annemiek...gefeliciteerd met je nieuwe baantje!!!
    Heel veel succes hoor!

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom in het team hoor!! Ik heb er ook reuze veel zin in, en gaan er heerlijk een leuk blog van maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk, je gaat het vast goed doen hoor! Veel plezier dames en ik zie de creaties wel verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is tof.
    Van harte gefeliciteerd!!!!

    Groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat gaaf Annemiek, gefeliciteerd hoor. Ben heel benieuwd wat je allemaal gaat maken!
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van Harte gefeliciteerd en veel succes.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Annemiek,

    Gaaf zeg!
    Gefeliciteerd hoor.
    Veel plezier, en we zien je eerste werkje voor het DT wel verschijnen.

    Liefs Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HOi Annemiek,

    Gefeliciteerd dat je bent uitgekozen voor het DT-team. Super voor je. Veel plezier met het maken van je opdrachten.

    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi annemiek, van harte gefeliciteerd...ik zit ook in het team, laten we er een leuke tijd van maken.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi, er staat wat voor je op mijn blog.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heeeeeeee! Wat supergaaf voor je! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen