vrijdag 30 april 2010

Theedoosje voor goed doel

Bovenkant

Voorkant

Pas geleden kreeg ik een mail van iemand die op mijn blog was gekomen en daar hele leuke dingen had gezien. Ze legde daarin uit dat ze werkt bij een Kinderdagcentrum voor kinderen met een verstandelijke beperking en dat ze met de kinderen een week op vakantie gaan. Om de extra uitjes voor de kinderen te kunnen financieren staan ze eind mei op een markt (in Middelharnis) waar ze zelfgemaakte spulletjes willen gaan verkopen. Of ik ook iets over had voor dat goede doel. Tuurlijk heb ik dat en ik ben zelfs nog een stap verder gegaan! Ik heb mijn knutselvriendinnen bij de Hobbystunter ook gevraagd of ze er iets voor over hadden. En dat hadden ze, top hè!!! Ik heb al twee zakken met kaarten gekregen, hobbybladen en zelfs een heel schattig doosje van Neline.
Ik ben ook nog met andere dingen bezig, maar ik heb vanmiddag eerst dit theedoosje gescrapt. Thee erin en chocolaatjes en hij gaat richting Middelharnis. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken en dat ze met onze spulletjes heel veel geld voor die kinderen gaan ophalen.

Lieve groetjes,

9 opmerkingen:

  1. Helemaal super geworden Annemiek!!
    Is gaaf scrappapier ervoor he?!

    liefs Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is dit doosje, en leuk om zo iets te kunnen doen voor die kids

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Annemiek!!!!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi theedoosje zeg, wat leuk dat je hem voor een goed doel weg gaat geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat een schitterende theedoos Annemiek,prachtig papier.
    Wat goed van je dat je dit doet,echt geweldig meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan Annemiek!!
    Ik hoop dat het veel geld gaat opleveren.

    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Annemiek, ik heb al je moois van de afgelopen dagen even bekeken, zit er weer bij te kwijlen.

    Wat een mooi initiatief, ik heb nog wel een mooi doosje, voor de geboorte van een meisje.
    Als je het voor dit goede doel nog kan gebruiken hoor ik het graag van je en natuurlijk waar ik het dan kan afgeven.
    Ik kan het evenueel ook bij de Hobbystunter afgeven.
    Laat het me maar weten.

    Liefs Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige theedoos Annemiek!
    Hopelijk levert die markt veel op.

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Annemiek,

    ...wat een toeval dat mijn collega je benaderd had voor ons goede doel!
    Lief en leuk dat je allerlei mooie dingen hebt voor ons, en ook van je mede 'knutselaars'...
    We gaan ons best doen alles voor een mooi prijsje te verkopen.
    Namens iedereen van D'n Duyt en De Regenboog (Middelharnis) alvast geweldig bedankt!

    lieve groetjes van Hilde (nichtje van Annemiek)

    BeantwoordenVerwijderen