vrijdag 2 oktober 2009

Ridderkaart


Ik had de vraag gekregen of ik een kaart kon maken met een ridder. Tuurlijk kan ik dat, ik had gelukkig nog een afbeelding liggen. Het is namelijk voor een "wegridder". Deze man wordt binnenkort gehuldigd omdat hij 40 jaar schadevrij heeft gereden!!! En eerlijk is eerlijk, dat is echt een hele prestatie! Omdat ik echt de aandacht naar de ridder wilde laten uitgaan heb ik de mooie eenvoudige sketch van DWYT maar weer gepakt. Op zich al iets bijzonders, want ik gebruik zelden of nooit 2x dezelfde sketch! Stoer papier van Basic Grey, lintje van de markt, 3 eyelets en klaar.
Lieve groetjes,

7 opmerkingen:

  1. Hij is leuk Annemiek!
    Nu ff linken op DWYTTER! Gaat je vast lukken!


    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, Annemiek! 40 jaar schadevrij! Dat lukt mijn mannetje denk ik niet! Proficiat!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeeeee leuke kaart Annemiek! Mooie sketch he.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaart,
    Ik ken je nog niet maar heb je naam gisteren horen vallen.(sorry weet niet meer waar het overging,denk of de blog en deze kaart.)

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje en dat riddertje is TE schattig!!!

    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen