woensdag 7 oktober 2009

Pfff, het lukt niet...

...om een kaart te maken. Afgelopen weekend was ik heel wat van plan, maar zaterdag ben ik de hele dag bezig geweest met druiven om er wijn van te gaan maken. En dat nam veel meer tijd in beslag dan ik dacht. Zondag de verjaardagen van Tamara en Mathijs gevierd en daarna lukt het gewoon niet. Ik zit maar te zitten, lees blogs, reageer, maar zelf iets doen? Ben even totaal mijn inspiratie kwijt en daar baal ik best van. Want ik wil zoveel!!!
Misschien heeft het iets te maken met een vastzittende hoofdpijn, continu koud hebben, zere spieren en moe, moe, moe... Gisteravond lag ik (niet lachen!) om 18.00 uur op bed, ben een half uurtje later in slaap gevallen en werd vanmorgen om half 8 weer wakker!!! Als ik het zo aankijk gaat er weer zoiets gebeuren vanavond, want ik rol nu al haast om en dan is het nog geen 5 uur...

Lieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Gewoon weer lekker vroeg naar bed Miek... Wie weet heb je een griepje onder de leden... wel, wat het ook is... lastig is het!!! Je kan ook je compu aan de kant gooien en wat leuke papiertjes pakken.. dan komt de rest vanzelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeps dat klinkt als een griepje, eerst lekker uitzieken en dan komt de rest vanzelf, beterschap ermee
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen