zaterdag 24 oktober 2009

inkopen Paper & Pictures

Even showen wat ik na 3 uur rondwandelen uiteindelijk bij Truike van Paper & Pictures heb gekocht. Zoals jullie misschien al hebben gelezen, ligt de vintagestijl mij op het ogenblik wel goed en dus heb ik me daar meer op gericht. Alle papier (25 vellen) is daar dan ook meer in die stijl. Verder heb ik mooie swirlstempels gekocht, nestabilities, 2 kleuren distressinkt, 2 zakjes witte bloemen (die gaan bij mij altijd erg hard), lint, stempelfoam, roosjes en een blokje met vintage-afbeeldingen in kerstsfeer.
Ik kwam er dus gisteren achter dat Karin sinds dinsdag daar werkt, ik heb haar waarschijnlijk wel gezien, maar ik wist niet dat zij het was! Balen, want dan hadden we elkaar eindelijk eens in het echie kunnen zien! Maar naar dit walhalla voor scrappers ga ik zeker nog eens terug, wat een prachtige winkel!

Lieve groetjes en een fijn weekend allemaal,

2 opmerkingen:

  1. Je kaartjes zijn echt super allemaal. Ik vind het knap dat je er zoveel kunt maken in 1 week.
    Leuke aankopen heb je gedaan, maar het is ook idd een super winkel.
    Fijne zondag Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje ik was gisteren een workshop aan het volgen in Doorn, jammer dat ik je niet gezien heb !
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen