donderdag 29 oktober 2009

Geld in een zakje

Gisterenmiddag vierde Tamara met een vriendin hun verjaardagen, voor en met de rest van hun vriendinnen. Allebei wilden ze geld en dit is de verpakking die ik voor Caro heb gemaakt om het geld op een leuke manier te geven. Ze vond het inderdaad erg leuk en origineel!
We zijn met 8 meiden en 2 moeders gelijk na school richting de ijsbaan richting Dordrecht gegaan. Daar hebben we eerst heerlijk gegeten en daarna 2 uur geschaatst. Ik was bang dat ik vandaag erge spierpijn zou hebben, maar dat valt me gelukkig mee. Wel ben ik weer extra vermoeid door het schaatsen, dus even weer een pas op de plaats doen! Vanmiddag weer eens even proberen iets te knutselen, want sinds de vakantie heb ik verder nog niets gedaan, op de één of andere manier lukt het gewoon niet.

Lieve groetjes,

1 opmerking:

  1. Oh leuk zeg! Ik ging daar vroeger discoschaatsen op vrijdagavond.

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen