vrijdag 2 oktober 2009

Merry Christmas


Gisteravond heb ik deze kaart gemaakt, maar de foto was te donker geworden. Nu heb ik het net nog een keer geprobeerd, maar helaas, het blijft zo. Als ik flits gebruik licht het zilver zo op dat je het ook niet goed meer ziet. Maar jullie mogen van mij aannemen dat het echt fris winterblauw is! Het papier is van SEI en daarbij heb ik gewoon zilver cardstock gecombineerd. Daarvan heb ik ook de bloem gemaakt met de Cuttlebug met in het midden een bloemetje van Prima. De afbeelding is van High Hopes, de tekst van Cuddly Buddly. En tot slot weer een lintje van de markt.
Met deze kaart heb ik 4 challenges kunnen combineren:
Our Creative Corner: één kleur
ABC: embossing
Yesterday I made this card, but it was too dark to make the photo. Today didn't make any difference, 'cause it is a grey autumnday. When I use the flashlight, the silver lights up too much. But the blue in real is a very beautiful winterblue. The paper is from SEI and I combined that with silver cardstock, where I also made the flower of, with my Cuttlebug. In the middle of the silver flower is a blue one from Prima. The image is from High Hopes, the sentiment from Cuddly Buddly and the ribbon is again from the market.
With this card I could combine 4 challenges!
Our Creative Corner: monochromatic cards
ABC: embossing

Lieve groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Whow Annemiek, Wat een kaart. Supermooi!!! En een leuke sketch . Ik ga hem zeker een keer maken. Dank je wel voor het delen.


    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. we geloven je direct, dat hij in het echie nog mooier is kan bijna niet, vind hem zo al prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cute card, thanks for joining us on the ABC challenge, Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Excellent job on the challenge. Thanks for playing along with us this week at Our Creative Corner.

    BeantwoordenVerwijderen