vrijdag 9 oktober 2009

DWYT #2 / Lily of the Valley


Voor de tweede week een leuke sketch bij DWYT. Nina heeft deze sketch gemaakt en ik vond hem leuk om mee te werken. De accolade gaf me even hoofdbrekens, want ik heb niets in chipboard of iets dergelijks, maar hoe maak ik er dan één? Op een gegeven moment pakte ik mijn doosje met spellbinders erbij om de egeltjes mee te doen, toen ik mijn spellbinders labels zag. Hé... die hebben de vorm van een accolade... eens proberen... loshalen, klein stukje opschuiven... nog eens door de Cuttlebug... en ja hoor!!! Gelukt!!! Zo simpel is dat dus.
Het rode papier op de achtergrond is van Basic Grey, de andere 2 zijn van 7Gypsies. De afbeelding is van Penny Black en het lintje van de markt. Met deze kaart kan ik gelijk meedoen aan een challenge van Lily of the Valley, want die willen deze week graag een kinderkerstklaart zien.
The second challenge of DWYT is another beautiful skecth, made by Nina.
The red paper is from Basic Grey, the other 2 from 7Gypsies. The image is from Penny Black and the ribbon from the market. With this card I can join the Lily of the Valleychallengeblog, where they ask this week for a kidschristmascard.
Lieve groetjes,

5 opmerkingen:

  1. What a fabulous card just adore the papers and that image is charming
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit afdrukje brengt een glimlach op mijn gezicht. Wat een schatje zeg. En je kaartje past er precies omheen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Ik ben gek op die egeltjes van Penny Black. Zo zie je maar, wat je al niet kan doen met je labels!!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a beautiful card and adorable image! Your DP and color combos are super awesome as well! Thanks for participating in LOTV card challenge!
    hugs
    Risa:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fabulous card, love your image and colour choices. Thanks for playing along with us on LOTV
    -x-

    BeantwoordenVerwijderen