maandag 28 september 2009

September en oktober

Voor september heb ik van iemand een afdrukje gekregen op voorwaarde dat ik die niet op mijn blog zou laten zien, ze wil daar nl. geen problemen door krijgen. Jammer, maar begrijpelijk en dus zullen jullie het hier mee moeten doen. Ook op deze foto komt eigenlijk niet uit hoe mooi de kleuren zijn en de kleurverschillen van papier, lint, pareltjes en bloemen zijn in het echt niet zo scherp. Het is een heel mooi geheel geworden van offwhite-tinten. Het linker papier is van Making Memories met prachtige parelmoer swirls erin.

Voor oktober heb ik gekozen voor de emmer met appelen van Magnolia. Het papier is van K&Company. Ik had nog van die hele tere nervenblaadjes liggen die hier prachtig bij combineerden en daarmee ook echt laten zien dat het om een herfstmaand gaat. Kleine bloemenbrads op de papierenbloemen (van Prima) en één op het lint, verder geen toevoegingen. Nou ja, behalve dan dat ik alle papier heb gestikt met de naaimachine.
Lieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. he jammer dat je nog maar twee maanden hoeft want het ziet er prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whow deze zien er ook prachtig uit.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen