woensdag 9 september 2009

JARIG!!!

Deze stoere knul is jarig vandaag en hij is 10 geworden. Ja, hij heeft de prachtige geboortedatum 9-9-'99!!! We vieren het vandaag niet i.v.m. de drukte rond de bruiloft en de rommelmarkt. De opa's en oma's hebben een dagje uit van hun kerken, ooms en tantes moeten werken en vrienden ook. Maar we gaan vanavond wel lekker uit eten in het Pannekoekenhuis hier vlak bij. Bij ons is het de gewoonte dat als je jarig bent, je mag kiezen wat je die dag wilt eten. En Mathijs is gek op zalm met broccoli en pasta èn op pannekoeken. En hij wilde dus graag pannekoeken eten. Maar hij denkt dat we zelf gaan bakken straks... niet dus! Toch nog een verrassing voor hem.

Over verjaardagseten gesproken, er schiet me gelijk weer iets grappigs te binnen van een paar jaar geleden. Wij zijn hier thuis allemaal gek op spruiten (ja, ook de kinderen, echt waar!) en een paar jaar geleden mocht Tamara dus haar verjaardagseten uitkiezen. En wat denk je... zaten we 's avonds aan de spruiten met beenham! Hahaha, welk kind verzint er nu zoiets?!

Fijne dag allemaal, lieve groetjes,

6 opmerkingen:

  1. Miek, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. En wat zijn jullie rare mensen... SPRUITEN... oh ik kan je niet vertellen hoe een trauma ik heb van die dingen... Ik snap werkelijk niet hoe je die dingen in je mond kunt stoppen... Nee, geef mij dan maar die pannekoeken... lekker... Veel plezier vanavond..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Annemiek, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Dat is nog eens een leuke verrassing voor hem vanavond! Geniet er maar van met z'n allen, voor je het weet vier je z'n twintigste verjaardag ;) En spruiten....heeerlijk maar doe mij toch maar liever die pannenkoeken hoor ;) :))
    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met Mathijs en heel veel plezier vanavond ! GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte GEFELI! 10 jaar...weer een mijlpaal.
    Roel wordt 27 april ook 10. Grappig, ik wist niet dat je een zoon had die een half jaartje ouder is dan de mijne.
    Veel plezier!
    Enne...wij lusten ook spruiten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whow gefeliciteerd hoor!! Geniet ermaar van want voor je het weet zijn ze volwassen.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Mathijs! Ennuh... toevallig zijn spruitjes wel mijn lievelingsgroente hoor! Echt! De rest van de familie vindt het niet vies maar ook niet heel erg lekker.

    BeantwoordenVerwijderen