maandag 21 september 2009

Ben ik weer!!!

Bruidspaar Evelien & Kevin

Onze kinderen (v.l.n.r.): Mathijs, Vincent en Tamara

Zo, dat was even afkicken! Sinds mijn laatste berichtje wat ik woensdagochtend vroeg plaatste, heb ik de computer niet meer aangehad. Echt totaal geen tijd! Ik heb megadrukke dagen achter de rug, ben compleet versleten en moet dus echt verplicht deze week rustig aan doen, anders trek ik het niet. Toch lastig die fibromyalgie! Maar ja, ik heb er eerst maar even een foto van het bruidspaar bijgedaan van afgelopen woensdag. En één van onze kinderen. Wij als gezin waren helemaal in dezelfde tinten, dat vind ik dan weer mooi op zo'n speciale dag. Zwart, grijs, wit en rose. Nee, onze gezinsfoto is niet echt leuk (tenminste, IK sta er niet leuk op!!!), dus die laat ik niet zien. En ja, de corsage van Tamara zit niet goed, maar dat hebben we na deze foto's gelijk veranderd!!! We hebben echt een prachtige dag gehad, het is droog gebleven en alles verliep heel vlot. Ze zijn echt supergelukkig en nu op huwelijksreis naar Kos. Aan het einde van de avond kreeg ik als ceremoniemeester een kadotje... een pakket met allemaal scrapartikelen, papier, embellishments en stempels van Ollyfant, erg leuk! En nog een bon van Intratuin, dus daar wil ik iets moois voor m'n vensterbank voor gaan kopen. Kon nooit, want onze poes Maukie gooide altijd alles eruit! Maar Maukie is in mei overleden en sinds die tijd wil ik iets moois in de vensterbank.


Donderdag, vrijdag en zaterdag ben ik heel druk bezig geweest in de kerk voor de rommelmarkt van vrijdagavond en zaterdag. Het is heel druk geweest, heel gezellig en een prachtige opbrengst: er is 14.500 euro opgehaald! Netto blijft er natuurlijk minder over, maar als commissie zijn we hier heel erg blij mee. Van mijn kaarten is er niet veel verkocht, 9 stuks maar en van mijn jam zijn 26 potten verkocht. Maar dat is niet erg hoor, want ik kreeg een bestelling uit Griekenland voor 20 potten bramenjam. Ja echt waar, mijn jam wordt geëxporteerd naar Griekenland! En wat nog leuker is??? Aan het einde van de rommelmarkt is bij ons altijd de grote verloting. In de afgelopen maanden zijn er 7000 loten verkocht en zijn er 8 mooie prijzen te winnen. Laten wij nu voor de eerste keer in ons leven een prijs winnen! Een etensbon van een heel goed restaurant hier in de buurt. Boffen wij toch even!!!
Ik loop intussen enorm achter met alle nieuwe dingen te lezen van de blogs die ik volg en kan echt niet overal op reageren. Ik heb wel hele mooie dingen voorbij zien komen hoor! Ik hoop deze week weer wat te kunnen gaan knutselen voor mezelf. In de loop van deze week ga ik jullie de kalender laten zien die ik voor het bruidspaar heb gescrapt. Ze vonden het helemaal geweldig, want ze zijn wel eens vergeetachtig met verjaardagen!
Lieve groetjes,

3 opmerkingen:

  1. wat een prachtige foto's, Enne wat een schatjes zijn jullie kids !
    Ik hoop dat je heel veel plezier gehad hebt maar zoals ik lees zit dat wel goed. Nu maar even bijtanken.
    Ben erg benieuwd naar de kalender !
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Annemiek,
    Zo te lezen heb je het heel gezellig gehad. En het bruidspaar ziet er stralend uit!
    Leuke foto's!!
    Doe je wel een beetje rustig aan??
    Geniet lekker van je cadeautjes

    Liefs,
    Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's Annemiek! En wat gaaf dat jullie een prijs hebben gewonnen! Helemaal verdiend ook vind ik! Jij zet je overal altijd zo enorm voor in ondanks dat je toch chronisch ziek bent!!! En nu... echt goed uitrusten hoor!!!
    Liefs, Alice

    BeantwoordenVerwijderen