maandag 21 september 2009

Letters gescrapt

Aan alle daggasten van de bruiloft van vorige week had ik een brief gestuurd waarin ze een cijfer of letter toegewezen kregen. Daar moesten ze dan een A4 mee vullen en naar mij terugsturen, dan deed ik het op volgorde weer in de map. De overgebleven letters heb ik ook maar zelf gedaan. Sommige heb ik op de computer met foto's gedaan, die zal ik niet laten zien, maar ik wil jullie toch laten zien wat ik met de andere letters heb gedaan. En de voorkant van de map...

De Q...
Alice heeft een Cricut en zij heeft voor mij een dubbele Q uitgesneden in rood en rood ruitje. Gelukkig had ik hetzelfde papier ook nog liggen (het is van Crea Motion) en dus kon ik er iets moois van maken. Het is gebaseerd op een hele oude sketch van Mojo Monday en die zijn altijd vrij strak. Nu is de basis vrij druk en dus heb ik er niet veel aan toegevoegd.

De T...
Tamara had de T gekregen van mij, makkelijk als je dat zelf uitdeeld, want het paard van het bruidspaar heet Tido. Tamara heeft een keer op Tido gereden en daar had ik nog een mooie foto van. Van wie het papier is weet ik niet meer. De sketch is er een van Cutie Sunday, Tamara heeft hem zelf gekozen uit mijn verzamelmap van sketches.

De U...
Voor mezelf had ik de letter U uitgekozen. Geen makkelijke zou je in eerste instantie denken, maar daar had ik van te voren al iets op bedacht! Ook i.v.m. hun paard zou ik hoefijzers gaan pimpen (die heb ik vorige week al laten zien) en ik had al bedacht dat een hoefijzer ook omgedraaid kan worden en dan er uit ziet als een U! Foto van Tido erin, tekstje, bloemetje en klaar was ik weer!

De X...
Ach ja, de X... Ook die heeft die lieve schat van een Alice voor me uitgesneden. Vijfeneenhalfjaar geleden is ons zoontje vlak voor zijn geboorte overleden. We hebben hem Xander genoemd. Een reststuk van zijn grafsteen hebben wij hier in de tuin staan en daar heb ik een foto van gemaakt. Die heb ik doorgestuurd naar Alice, zij heeft die afgedrukt en daar de X weer uitgesneden. Ik heb de X, de foto en het witte papier op blauw papier gemat en het verder zo simpel mogelijk gehouden. Omdat het toch iets te wit was heb ik er toch nog een blauw randje omheen gedoodled.

En dan nog de voorkant! Ideale mappen die bij de HEMA verkrijgbaar zijn. Je kan in de voorkant zo een A4 vel schuiven en binnenin zitten allemaal showtasjes. Het papier heb ik gevonden bij Pipoos, maar van wie het is weet ik niet meer, dat ben ik vergeten op te schrijven. Een foto van het bruidspaar met die mooie nestabilitievorm uitgesneden met de Cuttlebug en hier en daar een bloemetje erbij. Het papier is van zichzelf al heel mooi en glittert ook hier en daar. Ik heb alleen een sleutelring aan de ringband gedaan en met divers lint van de markt wat vrolijks van gemaakt. De roosjes heb ik van Alice gekregen en aan de hele smalle lintjes hangen charms. Eén met "LOVE" en één met een hartje.
Het bruidspaar was zeer verrast en heel erg blij met dit boek!

Lieve groetjes,

4 opmerkingen:

  1. wow Annemiek wat mooi allemaal, wat heb je het mooi gedaan !
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee maar wat een werk heb je er allemaal aan gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whow wat zijn ze allemaal mooi!! Een leuk idee met al die letters.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen