woensdag 23 september 2009

Kerst

Natuurlijk moest ik even met mijn nieuwe spullen aan de gang, dat snappen jullie! En omdat mijn nieuwe stempel er één is voor de kerst is het een kerstkaart geworden, logisch toch?! Het papier is van SEI, de vogelstempel van Artemio en de tekststempel van Marianne Design. Beide stempels heb ik met embossingpoeder verhit, transparant met glitter. IJssterretje gesneden met de Cuttlebug, strasssteentjes erop en klaar. Ik ben er wel tevreden over.

Bedankt weer voor het kijken, lieve groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Snap ik dat je er tevreden over bent! Hij is ook SUPERRRRRR!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een PRACHTIGE kaart!!! Helemaal Toppie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miek, ik schrijf mij in voor dit kaartje ok... wat een prachtige kaart heb je gemaakt zeg.. Moet je mijn adres???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi geworden, leuke kleuren. Dat stempeltje is ook super ! Ik heb iets voor je op mijn blog
    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen