donderdag 12 februari 2009

Verjaardagskaarten

Voor tante Magda Deze kaart heb ik voor mijn tante gemaakt. Als achtergrond heb ik papier gebruikt van de Action, het lintje is van de markt en het kant komt uit de oude naaidoos van mijn oma. De stempel is ingekleurd met Derwent. Het bloemetje bovenin heb ik in twee tinten vilt gemaakt met de Cuttlebug en dat heb ik vastgezet met een knoopje uit mijn knopendoos. De knopendoos van mijn oma is er ook nog en die ga ik binnenkort eens bekijken of er nog leuke oude knoopjes inzitten...

Voor schoonzus Wilma

Ik heb maar twee schoonzussen, maar qua datum schelen ze maar 2 dagen met hun verjaardagen. Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Basic Grey, de lijn Bittersweet, en gewoon rose kaartkarton die ik met de Cuttlebug heb geƫmbost. Bijpassend bij de onderste helft heb ik het paisley-patroon gebruikt. Mooi donkerrood organzalint van de markt en de egeltjes van Penny Black ingekleurd met Derwent.

Voor schoonzus Renate

Voor mijn andere schoonzus heb ik een ietsje stoerdere kaart gemaakt dan voor Wilma, wat beter bij haar past. Op een donkerbruine basis heb ik gemarmerd groen kaartkarton gelijmd en daarop twee stroken van Making Memories (Skinny Stripe Greenhouse Paperie) en Basic Grey: Pattern Paper. De stempelafdrukken zijn van Magnolia, ingekleurd met Derwent. De slider is gemaakt met de Cuttlebug met daarop een goudkleurige tekststicker. De slider wordt op zijn plaats gehouden door ecru transparant organzalint van de markt. De uiteindes heb ik vastgemaakt met goudkleurige brads.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten