vrijdag 13 februari 2009

Gisteren gemaakt

Voor Henk
Henk is zaterdag jarig en voor hem heb ik deze kaart gemaakt. Op een basis van donkerbruin heb ik papier gebruikt van Making Memories en Basic Grey. Het middelste stukje is van Coredinations. Dat heb ik door de Cuttlebug gehaald en daarna licht geschuurd. Beige fluweel lint aan beide kanten en het bloemetje gemaaakt van vilt met de Cuttlebug. De afbeelding is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Derwent. Van harte, Henk!

Voor Jedidja
Onze nicht Jedidja heeft de afgelopen week een hele moeilijke beslissing genomen en ik heb een kaartje voor haar gemaakt om haar te laten weten hoe dapper we die beslissing vinden. Ik heb papier gebruikt van Basic Grey, de Urban Prairie lijn. Prachtig; mooie frisse lentekleuren! De sketch die ik heb gebruikt zag ik als challenge bij Cardpatterns. Ik doe niet mee, maar vond hem wel leuk om te gebruiken. Stempel van Magnolia, lintje van de markt en roosjes uit de oude doos.

3 kaarten voor de verkoop

Deze 2 zijn gemaakt met papier van Euroland, lint van de markt en Euroland, stempels van Magnolia en ingekleurd met Derwent.
Voor deze kaart heb ik papier gebruikt van The Sharon Ann Christmas Magic Collection (wat een mond vol!), lijn Victorian Walls en van Coredinations wat ik weer door de Cuttlebug heb gehaald en daarna licht geschuurd. Lintje is weer van de markt.
Bedankt weer voor het komen kijken op m'n blog! Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten