zaterdag 21 februari 2009

Mijn eigen challenge...

Voor veel kaarten haal ik mijn inspiratie van diverse blogs. Maar omdat ik het nog best lastig vind om iedere keer een nieuwe sketch uit te werken, heb ik een challenge voor mezelf bedacht!
1 sketch en daar 10 kaarten mee maken. De sketch is van Alice, met één kleine aanpassing van mezelf.
Aangezien ik niet kan tekenen zal ik hier mijn sketch even uitleggen. Ik ben uitgegaan van een vierkante kaart 13 x 13 cm, de rechterkant heb ik 4 cm omgevouwen, de linkerkant (9 cm dus) daar tegenaan. Op de smalle kant moet één lange laag zitten, maakt niet uit van welk materiaal. Aan de brede linkerkant zit cardstock wat een halve cm kleiner is (8,5 x 12,5 cm) en daarvan is "iets" met de rechterbovenhoek gedaan. Vrij simpel dus.
Ik heb veel restjes gebruikt van papier, ik weet niet meer precies waar alles vandaan komt. Bloemetjes zijn òf gemaakt met de Cuttlebug òf van Xenos. Lint van de markt en alle afbeeldingen zijn ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Veel plezier met het kijken en vergelijken van deze 10 kaarten...








En? Hoe vind je ze? Ik zou het leuk vinden om reacties op deze serie te lezen! Laat me maar weten wat jouw favoriet uit deze serie is... ik kan zelf niet kiezen!!!
Wat ik nog even wil melden: soms was ik heel erg aan het nadenken over wat ik met de volgende kaart moest doen en dan had Tamara een leuk idee of vroeg een bepaald plaatje te gebruiken. Op haar manier heeft ze geholpen, erg leuk!
Groetjes en heel graag tot een volgende keer.
Fijn weekend,

1 opmerking:

  1. Je kaarten zijn leuk hoor! Maar de sketch is eerlijkheidhalve niet van mij hoor... die stond als workshop in de Card Art!

    BeantwoordenVerwijderen