vrijdag 27 februari 2009

70 + 75 + 45 =

Een oom en tante die veel te vieren hebben!!!
Daarom heb ik voor hen een kaart gemaakt. Morgen vieren ze deze 3 jubilea en wij gaan ze natuurlijk ook feliciteren. Een lekker flesje (zelfgemaakte) schnapps en deze goedgelukte kaart met een financieel kado'tje.
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een wintersportfoto van mijn oom en tante. Ik had er maar één (waar ze allebei op staan) en dus heb ik 'm 2x gebruikt... Mijn tante is al jarig geweest en daarom staat zij voorop. Het papier (tweezijdig) is van Teresa Collins. Toen ik het gisteren bij Pipoos kocht wist ik al dat ik het voor deze kaart wilde gebruiken. Ik heb de postzegel-die van de Cutllebug gebruikt, maar zonder de embossingmallen. In zwart en nog een keer in wit met een limegroen vilten bloemetje met witte knoop. Het organzalint onder bij de foto is in werkelijkheid lichter.
Voor mijn oom heb ik dezelfde indeling gebruikt, alleen gespiegeld.
Voor de binnenkant heb ik de achterkant van het papier gebruikt, wat dus in contrast is met de voorkant. Alleen heb ik hier geen bloemetje gebruikt, maar zwart-wit geruit lint van de markt en een rood hartje van Scrap-a-Bina.
En zo ziet de hele binnenkant eruit. Links een "vakje" voor geld, rechts één waar een tag inzit waar een persoonlijke felicitatie op komt. Vilten bloemetjes in zwart en wit met een groene en blauwe knoop.
Ik ben er tevreden over...
Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten