zondag 10 maart 2013

Hartelijk gefeliciteerd

De laatste weken had ik alleen maar kaarten laten zien van vorig jaar, nu eentje die ik vandaag heb gemaakt.
Gisteren had ik nieuw scrappapier gekocht van Maja Design, de Vintage Summer Basics. Ik heb alleen de taupe serie genomen, die vond ik het mooist. Voor de weekopdracht vor de Kaartenmakers kon ik het dus ook niet laten om met mijn nieuwe papier aan de slag te gaan!
De afbeelding is van internet, tekststempel onbekend.

Bedankt weer voor het langskomen!

Lieve groetjes,

6 opmerkingen:

  1. wat een leuk papier en wat een mooi kaartje heb je er mee gemaakt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart en erg mooi papier, super vooral die met de muzieknootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig je kaart. Mag je gerust bewaren en voor mijn verjaardag in een vlop doen hoor hihi ;).
    Vind ik heeeeeeelemaal niet erg.

    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie vintage kaart heb je gemaakt Annemiek.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze mooi. Zeg, geeft een sjieke uitstraling dat zwart wit!
    Enne maakt niet uit of het oudere kaarten waren ze zijn prachtig en ik heb genoten!
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen