zaterdag 23 maart 2013

Dagopdracht donderdag

De één na laatste opdracht voor de Kaartenmakers. Ik heb een foto gebruikt die als inspiratie voor een kaart moet dienen. Vorm, kleur, stijl, wat je er ook maar bij bedenken kan.

Ik heb het in de keuren gehouden van wit met offwhite. De hortensia (van Hero Arts) heb ik met Versamark gestempeld en bewerkt met offwhite puff embossingpoeder. Je krijgt dan een fluwelig laagje. Het taartrondje heb ik op dezelfde manier bewerkt,net als de tekst van Studio G. De hortensia heb ik ingekleurd met distress Peeled Paint en Spun Sugar.

Fijn weekend gewenst, groetjes,

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Miek, was ook weer een erg leuke opdracht.

    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Je kaart ziet er schitterend uit. Heel erg mooi gemaakt.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig Annemiek.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Annemiek en leuk effect die puff poeder! liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen