maandag 8 februari 2010

Theedoosje voor Amber


Een paar weken geleden zag mijn schoonzus een theedoosje wat ik gepimpt had en ze vond dat erg leuk. Haar dochter Amber van 3,5 was er ook helemaal weg van, vooral het rose papier! Mijn schoonzus vroeg me om ook zo'n doosje voor Amber te maken, voor haar haarfrutseltjes. Niet te veel dingetjes erop. En dit is het dus geworden. Zaterdag waren ze hier en Amber was er gelijk helemaal weg van. Tamara had ook haar haarspulletjes eens nagekeken en was nog e.e.a. tegengekomen wat niet meer in haar haren kan, ze heeft namelijk een enorme bos met haar en de miniklemmetjes en zo hebben we dus lekker schoongemaakt en voor Amber alvast in het doosje gedaan. Ja, en dat was natuurlijk helemaal te gek!!! Die twee nichtjes hebben dan ook heerlijk zitten "tutten" met elkaar!

Lieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Deze vind ik ook prachtig gemaakt Annemiek,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig doosje, prachtig papier heel lief hoor, en wat zullen de dametjes wel lekker getut hebben met alles .

    Groetjes jannie.

    BeantwoordenVerwijderen