zaterdag 13 februari 2010

Kerstkaart 06

Cards & Things heeft een kleuruitdaging deze week: grijs, fuchsia en rose. In eerste instantie kan ik niets naar mijn zin vinden in die tinten en besloot niet mee te doen. Woensdagavond was ik naar een sketch aan het zoeken voor de SOL bij Kaartenmakers die ik mag houden dit weekend. Ik zag in mijn verzameling een hele strakke die ik deze keer wilde gebruiken. Op zoek naar een plaatje kwam ik deze tegen in mijn map en "pling", daarmee had ik ook gelijk de kleurencombi voor Cards & Things te pakken! En toen was de kaart ook zo bekeken met maken. De kaart is echt heel apart geworden, het zijn in eerste instantie ook niet kleuren die je gelijk aan de kerst doen denken!!! Maar ik vind 'm leuk, en jullie?

Lieve groetjes,

5 opmerkingen:

  1. whow wat een prachtige nostalgische kaart, en je theedoosjes zijn ook supers, en hihi wat leuk die valentijns verrassingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Annemiek en het plaatje vind ik zo lief.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is inderdaad mooi geworden Annemiek!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het echt een prachtige kaart Annemiek, gewoon chique.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi !!! Bedankt voor het meedoen !!

    BeantwoordenVerwijderen