dinsdag 19 januari 2010

Weer een award!

Ik heb een AWARD gekregen van Neline en Elly. Ontzettend bedankt jullie beiden, ik vind het een hele eer dat ik hem krijg. Ik kreeg deze award ook nog een keer van Ineke, daarvoor ook weer dank!!! En nog een paar dagen later kreeg ik hem ook van Joyce, wat gaaf om hem van zoveel keer te krijgen!
En zaterdag de 23e kreeg ik hem nog een keer van Tineke, wauw, 5x in één week, ik ga er gewoon van blozen!

De bedoeling is om 10 dingen op te noemen die ik erg leuk vind en de award aan 3 medebloggers te geven.

Hier komen de 10 leuke dingen:
1. scrapkaarten maken
2. bloggen
3. sketches verzamelen
4. inkopen doen bij hobbywinkels
5. onze zomervakanties bij Schluga in Oostenrijk
6. koken
7. lezen
8. met vrienden genieten van een lekker glas wijn
9. uit eten
10. beheerster zijn bij Kaartenmakers op Yahoo

Ik geef deze award door aan:
Astrid
Marit
Jannie

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en heel erg bedankt voor het geven van deze mooie award .

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Annemiek, gefeliciteerd met je award!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen