vrijdag 22 januari 2010

Blogverjaardag / bloganniversary

Ik zat eens even terug te kijken wanneer ik vorig jaar met mijn blog was begonnen, en wat blijkt? Dat is precies vandaag!!! Mijn blog viert dus vandaag haar eerste verjaardag! Ik ben nu 50 volgers, 253 berichten, 12 awards en bijna 16500 bezoekers verder en dat had ik nooit kunnen denken. Ik vind het helemaal super hoor! Ik had ook nooit verwacht dat ik het zo leuk zou vinden en dat het zo verslavend zou zijn. Iedereen heel erg bedankt voor het volgen, langskomen en de leuke berichtjes die jullie regelmatig achterlaten.

I was just looking back when I started my blog last year and it shows that it is today. My blog is having her first anniversary!!! This year got me 50 followers, 253 posts, 12 awards and almost 16500 visitors. Never could imagine that a year ago. I'ts great. Never thought I would love blogging so much and never expected it to be so addicted! I would like to thank my followers, my visitors and all your reactions on my posts.

Lots of love,

4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je 1 jarig bestaan, enne...verslavend, dat is het zeker.
    Mijn blog bestaat nu een half jaar en als ik terugkijk en de vordering zie, wordt ik er helemaal blij van. Dat gevoel zul je wel herkennen. Ik heb trouwens vandaag een blogcandy op mijn blog gezet, kom eens langs...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ohh wat leuk gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je 1 jarig blog jubileum.
    Fijn dat je het zo leuk vind en ja verslavend is het ook.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen