dinsdag 19 januari 2010

Theedoosje


Dit lieve theedoosje heb ik gepimpt met papier van Melissa Frances. De chipboard swirl had ik een keer gekregen en ik moet eerlijk zeggen dat ik dat toch wel jammer vind dat het de laatste was. Toch eens op zoek gaan naar nieuwe.
Ik heb intussen nog wat gemaakt, maar dat kan ik nu niet laten zien, omdat het afscheidskado'tjes zijn van Vincent voor zijn juffen op de PSZ. Per 1 maart mag hij naar de basisschool. De traktatie voor de kinderen moet ik nog aan gaan beginnen.
Ik heb zo vandaag aardig wat berichten gepost en ik hoop dat ik jullie er niet al teveel mee heb vermoeid, grijnsss... Ik ben weer bij en hoop het nu allemaal weer goed bij te kunnen gaan houden.
Bedankt lieve volgers dat jullie zijn blijven "hangen" de afgelopen weken dat ik niets kon posten.

Lieve groetjes,

7 opmerkingen:

  1. OHHHHHH Annemiek wat is dit thee doosje prachtig echt heel erg mooi gepimpt. Heel erg mooi het papier van Mellissa Frances.

    Gr Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemiek,

    Wat fijn dat je computer het weer goed doet!
    Leuke dingen heb je weer geplaatst!

    Hoe gaat het met uw rug?

    Groetjes Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. whow super dat doosje, enne ik kan je niet bijhouden haha maar het is prachtig allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig geworden, mooi tinten.
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi doosje heb je gemaakt, ziet er erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annemiek
    Wat een leuk doosje heb je gemaakt!!
    Ik heb een award voor je op mijn blog staan...
    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen