zaterdag 16 januari 2010

Update

Even een update over de gang van zaken hier. Twee weken heb ik voor het laatst een bericht gepost, dus het wordt wel weer eens tijd! Ik kan nog steeds niets laten zien, want mijn eigen pc gaat voor de zoveelste keer terug, GRRR, nu naar de fabriek, want er zit echt iets fout, ik kan niet eens meer in windows komen! En ik kan dus ook geen foto's van mijn creaties laten zien, want in deze pc kan ik mijn SDkaartje niet kwijt en het fotoprogramma is eraf. Komt nog bij dat ik de software ook even niet kan vinden om het opnieuw hier te installeren.

Nu heb ik ook nog niet heel veel te laten zien, want er komt niet veel uit mijn handen. Ik kamp nog steeds met hele erge rugpijn. Afgelopen week ben ik terug gegaan naar de huisarts, want de pijn werd weer steeds erger. Hij vindt mijn klachten toch erg veel op die van een hernia lijken en dus kreeg ik een verwijsbrief voor de neuroloog. Daar kon ik gistermorgen om 8 uur al terecht! Intakegesprek en onderzoek gehad en daaruit maakte hij op dat het echt geen herniapijn is. Tussen de regels door hoorden we hem eigenlijk zeggen dat hij niet snapte waarom de huisarts me door had gestuurd!!! Hij had wel uit het onderzoek geconcludeerd dat ik pijn heb... ja, dûhhh... dat wist ik ook wel! Hij laat nog wel een MRI doen, maar hij weet al dat er niets te zien is. Knap hè?! Wat er dan wel aan de hand is, daar gaf hij geen antwoord op, nou ja, hij zei "Ach mevrouw, er lopen zoveel mensen rond met klachten zoals die van u". Dat weet ik ook wel, maar hoe komt dat dan? Die acute klachten van 3,5 week geleden komen toch ergens vandaan? Wat nu het ergste is? Ik denk dat het feit dat hij me niet serieus nam, me nog het meeste dwars zit.
Genoeg gemopperd nu hoor!

Ik kom echt iedere dag op mijn blog om te kijken, dingen te lezen en kijken die ik zelf volg en genieten van alle mooie dingen die voorbij komen. Hopelijk komt mijn inspiratie weer snel terug en kan ik weer eens lekker aan de gang. Ik ga vanmiddag even snuffelen bij de Hobbystunter waar Neline een demo geeft met Creatables en Snoesje Knipvellen.

Lieve groetjes en een heel fijn weekend allemaal,

5 opmerkingen:

  1. Ha Annemiek, ik vond het leuk om je vandaag bij de demo te ontmoeten. Je blog ziet er heel mooi uit. Wil jij me de link doorzenden? Mijn emailadres is m.bez32@hetnet.nl

    Hartelijke groeten van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. joh wat vervelend allemaal voor je, hopelijk is alles snel weer opgelost, en heel erg te hopen voor je dat ze vinden waar die rugpijn vandaan komt, en anders gewoon een andere dokter vragen wat een arrogante vent zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een narigheid allemaal zeg,PC problemen is niet leuk maar je rug klachten zijn natuurlijk nog erger, wat een kwal van vent gewoon een andere arts vragen deze neemt je niet serieus.

    veel sterke louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooo wat erg voor je dat de dokter zo over je denkt je gaat toch niet voor de lol naar een arts.
    Zou gewoon een andere dokter vragen, veel sterkte en beterschap.
    En ja geen computer is ook erg vervelend maar je gezondheid is toch het belangrijkst.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Annemiek, was gezellig hé bij de hobbystunter!! lekker druk!
    Je gaat iedereen ook steeds beter kennen, altijd leuk!
    Heb jij voor mij de link nog van de roosjes???
    Ik ben heeeeel erg nieuwsgierig;)
    groetjes,
    Neline
    enne....beste met je rug!
    (nelineplaisier@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen