dinsdag 23 juni 2015

Iedere dag is een nieuw begin

Toen ik een poosje geleden bij Heidi was om samen lekker te freubelen gaf ze mij aan het eind van de ochtend een uitdaging mee: ze had met acrylverf een achtergrond gemaakt en daar de prachtige bloesemtak van SU! op afgedrukt. Of ik er maar een kaart mee wilde maken...
Tja, nu zijn zulke achtergronden niet echt mijn ding, maar ik ben helemaal gevallen voor deze prachtige bloesemtak, dus ben ik de uitdaging aangegaan!
Thuis allereerst maar bijpassende Derwents gezocht en lekker aan het kleuren gegaan.
De tak is zo veelzijdig dat eigenlijk allerlei soorten teksten erbij passen, maar voor deze kaart vond ik deze wel heel mooi. Hij komt van de sheet "Geloof in jezelf" van Inkerbell Stamps.
Omdat ik op het moment ook randen doodlen erg leuk vind, heb ik dat op deze kaart ook weer toegepast.

Toen ik bovenstaande kaart had uitgesneden, had ik nog een mooie rand over en daar heb ik nog een ATC van gemaakt en opgestuurd naar Heidi! De takstempel is van een onbekend merk, heb ik ooit een keer van iemand gekregen. De tekst is van Crealies. De 'knoppen' van de tak benadrukt met plakparels en verder zo gelaten, het had niet meer nodig naar mijn idee.

Lieve groetjes, Annemiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten