vrijdag 12 juni 2015

Gefeliciteerd met...

Deel 3 van de 4-luik...

Ook voor dit 10x10 kaartje heb ik Brusho gebruikt als achtergrond. Voor het 6-jarige zusje heb ik wat zachtere kleuren gebruikt: Vermillion en Gambodge. Het lijkt dat de kleuren net zo fel zijn, maar omdat ik wat meer water heb gebruikt, gaat het iets meer richting pastel. En het rood en geel geeft dus samen in het midden wat oranje, wat echt heel mooi is.
Voor dit kaartje heb ik weer de zelfde teksten gebruikt als de voorgaand twee: "Onze Vader" van Inkerbell Stamps. De duif die ik voor dit kaartje heb gebruikt komt van de sheet "Jij mag er zijn", en heb ik gekleurd met een witte Derwent om hem iets duidelijker uit te laten komen.
En ook voor dit kaartje heb ik een rand gedoodled, de blaadjes van de tak als inspiratie...

Morgen het laatste deel, het kaartje voor de moeder...

Lieve groetjes, Annemiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten