woensdag 18 augustus 2010

Thank you collage 1


Ik heb een opdracht voor 30 bedankkaarten gekregen, hartstikke leuk. Maar ik had geen zin om 30 verschillende kaarten te gaan maken, maar wilde ook niet allemaal dezelfde. Ik heb dus een leuk voorbeeld gezocht en ben daar mee aan de slag gegaan. Wat dan weer heel leuk is van deze kaarten is dat is echt heel, heel veel resten heb gebruik, en dat ruimt lekker op in mijn papiermappen. En ook al heb ik hier en daar hetzelfde papier gebruikt, dan toch heb ik weer geprobeerd ze verschillend te maken door net een andere randpons te gebruiken of een andere bloem of kant. De stempel heb ik bij de Hobbystunter gekocht, merk onbekend.
Dit zijn de eerste 10 van de 30, op naar de volgende 10. Gelukkig had ik voor onze vakantie alle kaarten al zover klaar gemaakt dat ik ze alleen maar in elkaar hoefde te plakken in Oostenrijk, maar uiteindelijk heb daar niets gedaan! Eind deze maand moeten ze klaar zijn, dus wordt het nu hoog tijd!

Lieve groetjes,

14 opmerkingen:

  1. Hallo Annemiek,

    Amai 30 kaarten, ja watte!
    Maar ség dat heb jij toch al mooi gedaan hoor en zo verschillend allemaal, zeer tof, chapeau!

    groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, ze zien er schitterend uit hoor, veel succes nog met de rest! Enne...volgens mij heb ik je nog niet eens bedankt voor die prachtige stempelafdrukjes en je leuke kaartje, dus bij deze BEDANKT!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw....ze zijn prachtig!!
    Lekker dat je je restjes zo kwijt raak:)
    Succes met de volgende 20.
    Gaat het al wat beter met je teen?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn prachtig meis
    je heb er nog een paar te gaan dus
    veel plezier met de rest maken meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wahwwwwwwwwwwwwwww die zijn effe super Mick!!!!!!!! gr. Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi annemiek,

    super al die bedankkaartjes, ondanks dat je 1 layout hebt gebruikt zien ze er allemaal anders uit...het effect van kleuren en printjes, erg leuk
    groet
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn leuk !!! Heel verschillend inderdaad en toch bij elkaar horend. Super !
    Liefs Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh wowwww Annemiek,Wat een schitterende kaarten zeg.
    Prachtig die stempel,mooi papier en details.
    Succes met de anderen 20 meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je hebt er nog heel wat voor de boeg, maar deze zijn in ieder geval mooi gelukt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, dát is nog eens een mega-order zeg! Gelukkig ben je al lekker op dreef, dus die andere 20 gaan vast ook wel zo mooi lukken.
    Je lantaarn is trouwens ook erg gaaf geworden!!
    Groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje mekreetje, 30 kaarten! Super dat ze toch net allemaal even anders zijn. Prachtig stuk voor stuk!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze 1e 10 zijn al schitterend!!! En leuk dat ze allemaal verschillend zijn. Succes met de 20 andere.
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow 30 stuks, maar ze zien er schitterend uit.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Annemiek.
    Ik vind je kaarten geweldig, je hebt er zo te zien nog veel werk van gemaakt.
    Groetjes Lena.

    BeantwoordenVerwijderen