woensdag 2 december 2009

X-mas

En deze kaart heb ik gisteravond gemaakt bij Clubs. De SOL werd gehouden door Annemarie en het was al heel wat maanden geleden dat ik mee had gedaan. Op de één of andere manier lukte het steeds niet en ik houd er niet van om de SOL later te doen, juist het on-line is zo leuk! Het was dan ook weer genieten en ik ben niet ontevreden met het resultaat. Ik nu pas dat de charm scheef gegleden is met de foto maken ;-)
Het papier is van We R Memory Keepers, de afbeelding van Whipper Snapper, bloemen van Prima en het lint is op een beurs gekocht. De letters zijn van een plakvel wat ik in Oostenrijk kocht afgelopen zomer.

Lieve groetjes,

9 opmerkingen:

  1. wat een stel prachtige nostalgische kaarten heb je gemaakt, en dan deze lekkere vrolijkerd prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje geworden,

    Groetjes,

    Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Annemiek met een hele leuke sneeuwman.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk geworden Annemiek!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een supermooie kaart Annemiek !!!
    Leuke achtergrond heb je op je blog zeg, ziet er erg gezellig uit !!!
    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk kaartje Annemiek, hij is prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely x-mas card!!!
    That image is so cute!
    Have a wonderful weekend.

    Inger :o)

    BeantwoordenVerwijderen