donderdag 31 december 2009

Fijne jaarwisseling!

May you achieve what you aspire and may all your dreams come true
Wish you a Happy New Year. Enjoy!!!

Alweer een jaar voorbij! Wat is er toch weer veel gebeurd. Minder leuke, maar ook hele leuke dingen. Eén daarvan is wel dat ik een nieuwe weg ingeslagen ben met mijn creativiteit op kaarten/knutselgebied. En daar weer een onderdeel van is dit blog en ik had nooit kunnen denken dat ik het zo leuk zou vinden. Alice, op deze manier wil ik je nog eens bedanken voor je stimulans om hier mee door te gaan. Dikke knuffel!!!

Ik vind het geweldig dat ik in bijna een jaar tijd zoveel volgers heb gekregen en dat mijn blog duizenden keren bezocht is, super. Ook jullie reacties op wat ik post lees ik trouw en doet me telkens weer goed.

Ik wens iedereen die dit leest heel veel liefde, geluk en gezondheid toe voor het nieuwe jaar, maar vooral ook heel veel creativiteit, zodat we elkaar kunnen laten genieten van de mooie dingen die we maken.


Dikke knuffel en lieve groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Lieve Annemiek,bedankt voor al je prachtig creaties van het afgelopen jaar.
    Ik heb echt genoten.

    Gezellige jaarwisseling en een gezond 2010.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci pour ce magnifique blog et Une merveilleuse année 2010 avec Créations Encore des plus merveilleuses.
    Mapy

    BeantwoordenVerwijderen