woensdag 19 augustus 2009

Sketch 5


Ik heb inmiddels zelf een paar sketches getekend, een paar heb ik er al laten zien. Dit is een nieuwe, nummer 5. En hierbij dan ook de kaart die ik ermee heb gemaakt. Het papier heb ik net nieuw en is van Basic Grey. De bank is van Alota, de afbeelding van Magnolia en de tekst van Aud Design. De groene bloemen heb ik uit vilt gemaakt met de Cuttlebug, de rose bloemen zijn van Prima, de witte door mijn mams gehaakt. En het lint tenslotte is van de markt.
Lieve groetjes,

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart en leuk zo Tilda op de bank.
    Een leuk idee om haar daar op te plaatsen.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk Annemiek ! Zeker een leuk idee zo op de bank
    Groetjes Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sketches en je kaartjes zijn mooi geworden. groetjes Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er prachtig uit mooie kleurtjes en papier

    BeantwoordenVerwijderen