zaterdag 22 augustus 2009

Chocorepen





Al enige tijd maak ik in opdracht chocoladereepverpakkingen. Moet wel een kartonnen verpakking omheen zitten, anders is het niet stevig genoeg. Ik heb nu weer een opdracht voor 10 stuks en dit zijn de eerste 5, die heb ik gisteren gemaakt, maar de batterij van m'n fototoestel was leeg, dus kon ik ze niet eerder laten zien. Hopelijk krijg ik vandaag de andere 5 af...
O ja, er staat geen tekst of afbeelding op omdat het zo neutraal mogelijk moet zijn...
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Lieve groetjes,


5 opmerkingen:

  1. Ja, geweldig. Toch altijd leuk om te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan zeg en wat een leuk idee. liefs Paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mjammie lekker ben dol op chocolade en die verpakking is helemaal prachtig eigenlijk zonde om op te eten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee en ook mooi en lekker om te krijgen.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat gaaf weer, zre zijn erg leuk !
    Leuk om weer creaties van je te zien !

    Ik heb een award voor je op mijn blog,
    zonder jou was ik de mijne nooit begonnen :)

    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen