donderdag 27 augustus 2009

Chocorepen deel 2





En vandaag heb ik de andere vijf chocoladereepverpakkingen afgekregen. Allemaal weer heel verschillend.
Met mijn rug gaat het wel, nog niet echt lekker, maar er ligt nog zoveel werk te wachten! En het jammere is dat ik dat nu ook niet kan laten zien, want het is voor het a.s. bruidspaar en ik heb het idee dat zij wel eens op mijn blog kijken. En het zou jammer zijn als zij iets van de verrassing zien. Maar na 16 september laat ik alles zien hoor! Nog even geduld dus...
Lieve groetjes,


3 opmerkingen:

  1. mjammie die zij er weer heel lekker uh leuk uit allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemiek ik vind ze er allemaal super uit zien. Heel veel verschillende kleuren en toch zo anders.

    Groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Annemiek,
    Je hebt de smaak te pakken! Gaaf zijn ze!
    En ik kom je gezelschap houden, want ik heb het ook in mijn rug! AU! Van de week verkeerd van een stoeltje afgestapt met ramen zemen. OEF!

    BeantwoordenVerwijderen