dinsdag 30 juni 2009

Geen puf om iets te doen


het zal wel door het warme weerkomen! En ook heb ik totaal geen inspiratie...
Wel wil ik even zeggen dat er weer een sketch van mij staat bij Cutie Sunday, als gast DT. Er zijn al leuke dingen mee gemaakt! Als je de sketch wilt gebruiken is dat prima, ik zou het leuk vinden als je op je blog meldt waar je hem vandaan hebt en bij mijn blog wat voor kaart je er mee hebt gemaakt met een link waar ik 'm kan bekijken.
No energy to do something,
must be the hot weather! And I don't have any inspiration at all...
I do want to say that there's another sketch from me on Cutie Sunday, as a guest DT. I've seen some nice things done with it. If you want to use the sketch, that's fine with me, but mention on your blog where you got it from and please show me your card with a link to your blog.

2 opmerkingen:

  1. nou Annemiek je bent niet de enige hoor krijg met dit weer ook niks uit mijn handen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uw schets is "klasse" en uw kaart is mooi!

    Groetjes
    Doris

    BeantwoordenVerwijderen