vrijdag 11 september 2015

Schilder vandaag

Om maar in het thema van deze maand te blijven, weer een kleurig kaartje!
Voor deze kaart heb ik op heel glad papier gedruppeld met Distress Refills en ben daarna heel hard gaan blazen... Daarna heb ik wat achtergrondstempeltjes gebruikt van Crealies met gesso. Omdat het nog niet naar mijn zin was heb ik het dopje van witte acrylverf in wat witte verf gedoopt en daarmee gestempeld. De tekst Life is beautiful is van de Art Specially. Door het vrolijke geheel kwam ik op het idee om daar ook nog de tekst "Schilder vandaag de dag met jouw kleuren" te gebruiken van Inkerbell.
Met deze kaart ben ik eens helemaal uit mijn comfortzone gegaan en het was leuk om een keertje te doen. Mijn kinderen vinden de kaart erg leuk maar... "Mam, dat is helemaal niets voor jou!"
Hahaha, ik heb ook geen idee of ik dit vaker ga doen.

Lieve groetjes, Annemiek

1 opmerking:

  1. nou, maar ik vindt dat je dit maar vaker moet gaan doen, ik vindt het geweldig mooi en kleurig! :)

    BeantwoordenVerwijderen