donderdag 26 april 2012

Cards & Things #117



Afgelopen dinsdagmiddag kwam Jet gezellig een poosje kletsen en kliederen. Omdat ik het momenteel erg leuk vind om zelf achtergrondjes te maken met distress heb ik het haar ook laten zien en laten proberen. En wat denk je??? Ook Jet vindt het hartstikke leuk om te doen!!! Ze had haar stempels meegenomen en we hebben e.e.a. tijdelijk geruild, zo heb je op een goedkope manier toch eens iets anders in je handen. Ik had de sketch gezien van Cards & Things en wilde daar wat mee doen met een achtergrondje wat we hadden gemaakt. De achtergrond heeft de kleuren Festive Berries en Broken China. Ik vond deze maritieme stempels van Jet hier wel heel goed bij passen en dus was dit kleine 10 x 10 kaartje ook zo gemaakt.

We hebben ook nog bloemen gestempeld en geembost van Chocolate Baroque en toen Jet naar huis was ben ik lekker gaan kleuren. Voor het inkleuren heb ik gebruik gemaakt van Festive Berries, Faded Jeans, Tumbled Glass en Milled Lavender. De tekst is van een onbekende sheet.

Lieve groetjes,
 

5 opmerkingen:

  1. Wauw zeg, die zijn gaaf geworden!!!! Heb de mijne nog niet af hoor, erger nog, moet er nog mee beginnen. Wat zijn jouw achtergrondjes mooi. De mijne vind ik niet mooi, misschien doe ik het wel overnieuw.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker samen freubelen, gezellig! En wat een prachtige achtergronden, vooral die 2e ben ik helemaal verliefd op! liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn mooi Annemiek, mooie kleuren, heerlijk hé, dat poetsen en kliederen.
    De maritieme stempels heb ik ook en ik gebruik ze eigenlijk te weinig, je hebt me wel op een idee gebracht.
    de bloem is schitterend.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaarten Annemiek.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. beide kaarten zijn echt supermooi Annemiek, prachtig van kleur
    ik vind het ook zo leuk om zelf achtergrindjes te maken, ik doe bijna niets anders meer (maar af en toe dwing ik mezelf om papier te gebruiken omdat ik nog heeeeeeeeeel veel heb liggen)

    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen