zondag 22 april 2012

Cards & Things #116




Bij Cards & Things staat ook deze week weer een sketch voor de challenge en ik vond hem wel leuk, dus besloot ik er mee aan de slag te gaan. Het papier was snel uitgekozen, ik wilde het dsp van de In-colorserie van SU er voor gebruiken, maar die lijn heeft maar 5 kleuren en dus heb ik de sketch iets aangepast.

Omdat ik de sketch lekker vond werken, ik nog strookjes overhad en ik nooit kaarten genoeg heb, besloot ik er nog 4 bij te maken, elke met een andere kleur cardstock van de In-colorserie als ondergrond. De foto is deze keer wat flets helaas.

Fijne zondag verder,
lieve groetjes, Annemiek


7 opmerkingen:

  1. ze zijn leuk Annemiek, wat een andere kleur cardstock al niet kan doen,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yep, weer helemaal toppie.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten Annemiek.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaartenserie zo, erg mooi en de kleurtjes zijn ook prachtig
    jammer dat ik je niet heb gezien in Zeist, was wel leuk geweest
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee Annemiek! Vrolijke kaarten en inderdaad je kan er nooit genoeg hebben he? liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed bezig geweest Annemiek! Leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen