zondag 30 oktober 2011

Ontmoetingsdag

8 oktober jl. hadden we van de Kaartenmakers de 2e ontmoetingsdag. Die werd gehouden in de Craftorij in Ede. 's Morgens vroeg stond Jet al voor mijn deur en met ons geklets duurde de rit naar Ede ook niet lang. Toen we binnenkwamen was het al gelijk een gezellige boel. Van te voren hadden we het thema opgekregen van de naamkaartjes: herfst. Ik ik had dus bovenstaand kaartje gemaakt. De spinnenweb is van Stampotique en heb ik geƫmbost. Daarna gesponst met distress en tenslotte de herfsttak er op gestempeld. Mijn naam heb ik gemaakt met de naamstempel die ik vorig jaar had gewonnen met mijn naamkaartje; Jet had toen ook gewonnen.
En wat denk je??? De troostprijs werd bekend gemaakt, toen de 3e prijs, en we schoten al heel erg in de lach toen bleek dat Jet 2e geworden was! Maar we kwamen helemaal niet meer bij toen bleek dat ik eerste geworden was. En er is eerlijk gekeken naar alle kaartjes, want dat is door de meiden van de Craftorij bepaald! Ik kreeg een cadewaubon van de Craftorij en die werd aan het einde van de middag gelijk omgezet in spulletjes natuurlijk!




De workshop 's morgens werd door Dorien gegeven, maar die kaart heb ik nog niet klaar. 's Middags was het mijn beurt en ik had een mini-workshop klaarliggen voor de dames. Een memosetje met brede gele post-it blaadjes en een HEMA-balpen. Het basis idee is van Caro, ik heb het iets aangepast. Wie het wil kan de beschrijving bij me opvragen.
Het eerste voorbeeld gemaakt met Tilda-papier en een plaatje van internet.



Een heel ander gezicht in grijs-rood-wit. Het papier weet ik niet meer van wie het is, sorry.




En de laatste is een vintage-uitvoering met papier van Marianne Design, de tekst en de postzegels waren er al op gedrukt, maar het is eenidee om het een keer zo te gebruiken. kant is van de markt en de roosjes van WOC.

Bedankt weer voor het langskomen op mijn blog en een hele fijne zondag verder.


Lieve groetjes, Annemiek

8 opmerkingen:

  1. Yep Annemiek, was een hele gezellige dag. Gaaf he, dat we allebei weer een prijs hebben gewonnen met ons naamkaartje. De 2e keer op rij (van de 2x dat het gehouden is) hihi. Volgend jaar gaan wij maar de mooiste naamkaartjes uitzoeken hoor. Je workshopje was supers en alle 3 de uitvoeringen van jou zijn geweldig. Mijn uitvoering daarvan staat al een tijdje op mijn blog.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,Fijn dat alles goed met je gaat.Leuk wat je gemaakt.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt zeg, gezellig zo'n dagje uit samen. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige memosetjes Annemiek en het naamkaartje vind ik super, had van Jet al gehoord dat jullie hadden gewonnen, gefeliciteerd.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annemiek , volgens mij hebben jullie een hele leuke dag gehad !! Gefeliciteerd met je prijs ; gaaf. Maar je naamkaart ziet er dan ook super uit.... Het workshopje ziet er ook super uit ; vooral die met het Eline-papier. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie dingen heb je allemaal gemaakt!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gave kaart en mooie creaties heb je gemaakt
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige creaties Annemiek.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen