zondag 17 april 2011

Art Specially



Gisteren een lange en vermoeiende dag gehad in Zeist op de Art Specially beurs. Maar tegelijk ook zo leuk en gezellig. Ondanks dat het maar een kleine hal is zijn er zoveel indrukken op te doen en zoveel mensen te ontmoeten. Het was mijn eerste keer naar dit event, maar zeker niet de laatste. Het was heel gaaf om vriendin Alice weer in het echie te zien en natuurlijk Miranda en haar moeder. Maar ook een paar dames te ontmoeten die ik nog maar één keer eerder had gezien, maar ik vond het echt helemaal leuk om nieuwe mensen te ontmoeten die ik al een poosje ken van het bloggen en/of Yahoo-groepen. Met elkaar hebben we geluncht buiten in de zon en dat was zo gezellig en ontspannen met elkaar! Voor de personen waarvan ik wist dat ik ze zou ontmoeten had ik een kleinigheidje gemaakt in de vorm van een lucifersdoosje met Merci erin of een doosje met paaseitjes. Voor Miranda had ik een setje gemaakt, omdat zij afgelopen week jarig was en voor Alice had ik een tasje gemaakt en gevuld met allerlei dingetjes. Van haar kreeg ik een heel leuk verpakte reep chocola!


Met volle tassen en een lege portemonnee tegen 6 uur naar buiten gelopen en weer richting huis gereden. Thuis alles lekker uitgepakt met mijn moeder en Tamara, wat gedronken en heerlijk vroeg mijn bed in, ik was echt versleten.

Vanmorgen dus mijn 'buit'maar even op de foto gezet. Het allereerste wat ik kocht was natuurlijk het boekje van Miranda en toen gelijk door naar Posthumus waar ze zat te demonstreren om het boekje te laten signeren. Lekker even bijgekletst en toen maar eens gaan kijken wat er allemaal te vinden was. Nou... veel, heel veel!
Omdat ik echt nog aan het zoeken ben wat ik precies wil op stempelgebied heb ik advies opgevolgd en achtergronden gekocht. En verder gekocht waarvan ik onmiddelijk zoiets had van "dat is het". Ik ben een enorme twijfelaar en als ik twijfel aan iets weet ik dat ik het niet moet doen. Dus zijn het geworden: vlinderstempels, een alfabetset, 2 bomenstempels, 3 Nederlandse teksten, een stempel van een hortensia en een negatiefstempel van grote bloemen. En verder nog een blik met bloemen (bedankt voor de tip Alice!), kant, zakje bruine bloemen, witte gelpen, brads, spacers, pinnen, charms, spierwitte embossingpoeder en 3 kleuren distressinkt. En waar ik ook heel blij mee zijn de 3 Art Specially boeken waar heel veel ideeën en voorbeelden en technieken in staan. Goed voor uren lees- en kijplezier dus.

Op zo'n event is het heel leuk dat je vaak korting krijgt of een ander leuk kado'tje. Ik heb dus inderdaad ook een paar stempels gekregen: van de beurs een stempeltje met een sleutelring met lint, een libelle bij de Stempelwinkel, een Thank You stempel bij Posthumus, forever Friendsstempel bij Papillon Hobby, een ondeugende peuter in een tobbe bij Art Journey en last but not least... de stempel van Miranda die je bij haar boekje kreeg, door haarzelf ontworpen, zo gaaf!!!
Genoeg zou je zo denken... ben ik alleen EZ vergeten, dus ik moet echt nu gaan kiezen welke ik eerst wil gebruiken... Komende week bij de Hobbystunter maar een nieuw vel EZ halen...

Ik ga leker even mijn nieuwe spulletjes opbergen en er mee spelen...

Lieve groetjes,

9 opmerkingen:

  1. Nou je hebt lekker geshopt zie ik ;-). Wij hebben ook ons best gedaan hoor hihihi. Het was harstikke leuk! Leuk ook, om je in het echie te ontmoeten!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo...je hebt lekker geshopt! geweldig wat je allemaal gekocht hebt!
    Gauw wat mee laten zien hoor;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, ik zie het al...jij hebt ook schandalig veel gekocht, net als ik.;) Maar wat was het gaaf hè? Helemaal super!
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je gescoord Annemiek! Kan me voorstellen dat je portemonnee leeg was :-)
    En nu maar freubelen he!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er allemaal super uit
    Kijk uit naar je creaties
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, was für ein toller Einkauf,wünsche dir viel Spaß damit und bin schon auf deine Werke gespannt...... ich wäre auch so gern nach Zeist gefahren, vielleicht klappt es ja im nächsten Jahr....

    GGLG Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whaaaaa, wat heb jij veel mooie dingen!!!!!! Als er de volgende keer een stempelbeurs is waar je heen gaat ga ik zeker mee als ik kan. (als het mag natuurlijk hihi).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annemiek , zo te lezen heb je het goed naar je zin gehad. Ik ook ; het is gewoon een erg leuke beurs. En je hebt goed geshopt ; mooie dingen ! En nou lekker er mee aan de freubel. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen