donderdag 17 februari 2011

Bedankt


Lieve allemaal,

Hier even een klein bedankje van mij voor jullie allemaal. Het heeft me zo goed gedaan de afgelopen dagen om jullie meelevende woorden te lezen. Echt heel lief XXX!

Inmiddels gaat het iets beter, de pijn in mijn borst wordt iets minder, net als in mijn linkerschouder en arm, maar weg is het nog niet. Ook de hoestbuien nemen in aantal wat af, maar oh wee, als er één komt... pfff dat is dan nog steeds heel diep en heftig. Op een tip van Elly ben ik Acetylcysteïne (bruistabletten) gaan halen bij de apotheek en die helpen gelukkig heel goed. Ik weet wel dat ik me nog rustig moet houden, want als ik me teveel inspan (bijvoorbeeld lopen of iets in huis doen) of teveel praat, dan komt er geheid een hoestbui.

Dus ben ik maar rustig een beetje gaan knutselen. Er lagen nog dingen die ik echt eens af moest maken, maar daar kwam het niet van, dus daar is nu mooi de gelegenheid voor!

Nogmaals dank je wel allemaal, knuffel,

3 opmerkingen:

  1. He Annemiek, ben blij dat het een beetje beter gaat. Doe inderdaad rustig aan, hoewel dat met een gezin moeilijk is. Je lichaam geeft het altijd aan als je te hard gaat....... liefs en tot gauw, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemiek,

    Heb het net allemaal gelezen, maar heel veel beterschap met je. Dat je snel mag opknappen.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben blij te horen dat het wat beter gaat.
    Gun jezelf de rust die je nodig hebt en freubel ze, we zien het weer op je blog verschijnen.
    Sterkte verder nog.

    Liefs Jolande

    BeantwoordenVerwijderen