donderdag 17 juni 2010

En nog een theeboxje

Vanmorgen bij de Hobbystunter weer heerlijk geknutseld met een stel meiden. Het is toch zo gezellig en ik kijk er echt iedere donderdag naar uit hoor! Vanmorgen mocht ik het theeboxje met ze maken en ze zijn echt allemaal heel leuk geworden en zo verschillend!
Ik had me door Nel over laten halen om dit papier te kopen en er een theeboxje van te maken, terwijl ik dit papier niet snel zelf zou kiezen. Ik heb nogal de neiging tot de wat 'somberdere' kleuren, die veel vintage-lijnen hebben. Maar eerlijk is eerlijk, Nel heeft gelijk, het is een heel gezellig doosje geworden hoor!!!
Voor volgende week heeft Jolande iets voor ons bedacht en dat is me toch gaaf!!! Ben heel benieuwd of ik dat ook kan en of het net zo mooi wordt als die van haar! Klik even op haar naam en je ziet wat we gaan maken...

Fijne dag, ik ga er zo vandoor om bij mams haar verjaardag te vieren!!!

Lieve groetjes,

9 opmerkingen:

  1. Met dit papier vind ik hem ook leuk hoor, maar ik ben met je eens dat die vintage stijl ook super is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Annemiek,heerlijk vrolijk papier zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterend theeboxje en het is inderdaad heel vrolijk papier.
    Annemiek gefeliciteerd met je moeder.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. whow wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi theedoosje en ook de memoblokjes uit je vorige bericht vind ik prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi,

    Helemaal goed geslaagd toch!!!
    Vrolijke kleurtjes en natuurlijk kun jij hetgeen Jolande in petto heeft ook maken!!!!-)
    Geniet nog 1 weekje van de rust daar grinzzzzzzzzzzzzzz

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker vrolijk geworden!
    Ik vind zelf de hele witte theedoos meer mijn smaak, maar dit papier geeft het wel weer iets vrolijks.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer mooi Annemiek.
    Dank je wel voor de goede uitleg, ik heb genoten.
    Ik heb er inmiddels nog 1 gemaakt, dit keer met de scor-pal, dan lukt het inderdaad preciezer.
    Handig he, als je hem bij je hebt, maar niet gebruikt ha ha ha.
    Tot volgende week.

    Liefs Jolande

    BeantwoordenVerwijderen