maandag 8 maart 2010

Van Harte

Voor de kwartaaluitdaging bij Kaartenmakers moet je een sketch uitzoeken en daar papier en embellishments bij. Dat stuur je in z'n geheel op naar degene die onder je staat op de lijst en dan maar afwachten wat die bewuste dame er mee gaat maken! Dit heb ik van Jolanda opgestuurd gekregen. Ik weet dus niet wat voor papier het is en ook niet van welk merk het afdrukje. Op de foto lijken de kleuren veel fletser, maar dat is in het echt dus niet zo en past alles goed bij elkaar. Zo anders dan wat ik normaal maak, maar daarom ook wel eens leuk om te doen.

Groetjes,

7 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje prachtig in die vrolijke kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben weer terug dacht dat ik me had vergist in een blog hihi maar je hebt een nieuwe foto geplaatst erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, die Ellen! Ik heb inderdaad een nieuwe foto geplaatst! Dank je voor je compliment.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi leuk kaartje en een leuke update van je foto.
    Ik zag het net op je andere blog.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh Annemiek,wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het heeel leuk Annemiek, enne...je vorige kerstkaart is ook een bjoetie;)

    groetjes enne...misschien wel tot zaterdag bij de hobbystunter???

    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HALLO WAT EEN LEUK KAARTJE HEB E GEMAAKT MOOI HOOR GROETJES CORRIE

    BeantwoordenVerwijderen