zondag 29 november 2009

Adoptiekaarten




Een collega van Oswin krijgt volgend jaar een adoptiekindje uit Afrika. Ze had me gevraagd of ik ook adoptiekaarten had, maar die had ik dus niet. Toeval was wel dat ik net een stempel had besteld met een tekst van adoptie. En die is dus intussen binnengekomen. Ze wilde graag kaarten met een Afrikaanse afbeelding, mochten ook afbeeldingen van internet zijn. Verder dacht ze aan een vliegtuig of handen in blank en zwart. Ik ben dus gaan zoeken en heb e.e.a. gevonden. Deze collega van Oswin houdt ook van strakke kaarten zonder veel tierelantijnen, dus heb ik 3 kaarten voor haar gemaakt. De derde kaart (die met rose) gaat naar een gezin uit onze kerk. Er stond in het Kerkblad deze week een berichtje dat ze eindelijk hun tweede dochter hebben kunnen adopteren en dat ze deze week in Nederland aangekomen is. Nog een keer toeval? Nee, toeval bestaat niet! Het moest blijkbaar zo zijn...

Ben heel benieuwd hoe jullie deze kaarten vinden, ze zijn heel anders dan ik normaal maak, maar toch vond ik het ontzettend leuk om te doen! Oswin is helemaal weg van de onderste, zelf vind ik de bovenste erg mooi. En jullie?

Lieve groetjes,



2 opmerkingen:

  1. Wow Annemiek, ik vind ze heel mooi gemaakt!!
    Ik vind ook de bovenste het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tekst mbt adoptie! wij houden je site in gedachten! wij zijn ook met procedure bezig!

    BeantwoordenVerwijderen