zaterdag 14 november 2009

3 awards


Afgelopen week heb ik 3 awards 2x gekregen: van Joyce en van Ellen. De andere 2 staan in mijn zijbalk. Ik voel me vereerd dat ik ze van hen krijg en geef het dan ook graag weer door. Net als Ellen geef ik hem maar door één persoon. Naar het buitenland deze keer, naar Heidi. Zij heeft het blog Shabby Chic, waar ik de mooiste vintageplaatjes vandaan haal. Die plaatjes zijn voor mij een inspiratie om daar mee aan de slag te gaan. En ik ben dan ook heel trots op die kaarten.

Last week I got 3 awards twice: from Joyce and Ellen. The other 2 awards are in the side border. I'm honoured that I got it from them and I'happy to pass it on. Just like Ellen only to one person. Abroad this time, to Heidi. She owns the blog Shabby Chic, where I find the most beautiful vintage-images. Those images are a real inspiration for me to work with. And I'm really proud of those cards.

Lieve groetjes,


2 opmerkingen: