maandag 4 mei 2009

Nieuwtje...

Op één van de challengeblogs waar ik regelmatig kom werd een guest designer gevraagd. Ik heb hun mijn blogadres gegeven en raad eens... ik mocht een sketch + uitwerking insturen!!! JIPPIE!!! Omdat ik toen net geopereerd was heb ik uitstel gevraagd en gekregen. Inmiddels heb ik een sketch gemaakt en met 2 kaarten opgestuurd. Heel binnenkort, deze maand nog, kun je 'm zien...
Waar en wanneer is nog even mijn geheim! Houd mijn blog dus in de gaten...

News...
On one of the challengeblogs where I come often they asked for a guest designer. I've send them my blogadress and guess what... they asked me to design a sketch and make a card with it!!! YES!!! But I just had my fingersurgery and asked them for delay, which I got. The sketch + 2 cards are ready and I've send them to the challengeblog. Very soon, this month, you can see it...
Where and when is still my secret! So watch my blog carefully...

Fijne avond/have a nice evening,

5 opmerkingen: