maandag 2 november 2015

Geluk

Voor deze kaart heb ik een A4-vel aquarelpapier bewerkt met brusho in Vermillion en Yellow Ochre. Ik heb wat meer water gebruikt en dus is het wat zachter geworden van kleur. Na het drogen heb ik de Gerbera 2x gestempeld met versamark en WOW Burgundy embossingpoeder. Ik heb de punten van de blaadjes wat geler gemaakt met Derwent 060 en het hart wat donkerder met Derwent 160. Hier en daar wat randen geaccentueerd met een wit potlood, daarna alles uitgeknipt en met 3D-foam op elkaar geplakt.
De tekst 'geluk' van de sheet Positief denken en de swirl van Stamp Camp heb ik gestempeld in Crimson Red van Versafine omdat ik zwart te hard vond bij deze kaart. De swirl heb ik met een witte gelpen wat benadrukt en tot slot de randen met distress Aged Mahogany wat gesponst en een paar witte plakparels geplakt.

Lieve groetjes, Annemiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten