vrijdag 3 april 2015

You Can Create It - maart

Oeps, beetje te laat, ben helemaal vergeten om mijn creatie van maart te laten zien. Het was de bedoeling dat dat op 1 april zou gebeuren. Nou ja, beter laat dan nooit! Bovenstaande materialen hebben we opgestuurd gekregen van Inge en daar kon iedereen dus mee aan de slag.

Op het Baked Brown Sugar cardstock heb ik met Hardwood gestempeld en daarna planken er van gesneden. Mini brads "schroefden" de staanders aan de liggers. Uit het Pistachio Pudding cardstock een rondje geponst, het stukje window sheet erachter en daarna gevuld met de vlinder en sequins (schud-dingen). Daar het cardstock Crisp Cantaloup achter. Op het groen heb ik gestempeld met de Serene Silhouettes en de tekst is van Crealies. Op het hek mijn favoriete bloemetjes Petit Petals en een takje (onbekend merk).
Het was weer een hele uitdaging om er iets van te maken, maar ik geloof wel dat het gelukt is.
Ben heel benieuwd wat voor pakketje er voor de maand april op de deurmat valt...

Lieve groetjes, Annemiek

2 opmerkingen:

  1. Ha Annemiek, wat heb je een leuke kaart gemaakt!!
    Gaaf idee om zo een hekje te maken met de hardwood en brads. En de vlinder shaker...helemaal leuk.
    Gezellig dat je mee hebt gedaan met You Can Create It! deze maand.
    Liefs van Caro x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een supermooie kaart gemaakt van de materialen die je opgestuurd hebt gekregen.
    Gaaf geworden.

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen