donderdag 14 februari 2013

Gefeliciteerd met...

 Ik had 3 nieuwe inkten gekocht van Artemio in groen/blauwtinten, prachtige waterkleuren, die inkt is speciaal gemaakt voor clearstempels. Maar ik ben er mee aan de slag gegaan om een achtergrond te maken. De inktpads drukken op een clearsheet tot hij vol is, beetje water er over sprayen en op een A4 drukken. Dit keer had ik aquarelpapier gebruikt. In de nog natte inkt wat grof zout strooien en even in laten trekken, restant eraf schudden. Omdat ik toch genoeg had voor een achtergrond heb ik ook de Waterlily Mandala van Chocolate Baroque en de blaadjes van hetzelfde papier gemaakt.

 De bloem en de blaadjes met zilverembos gemaakt en uitgeknipt. Op de achtergrond heb ik nog met wat sheets witte bolletjes gemaakt en wat zilveren vlekjes. Met Versamark ook nog wat bloemetjes er op gestempeld.
Hier en daar wat glimsteentjes, lint met tekst, en een takje met transparante blaadjes. Matten op zilverkarton en wit.
Ik ben supertevreden over deze kaart, wat vinden jullie ervan?

Lieve groetjes,

6 opmerkingen:

  1. Daar mag e kan je zeker trots op zijn deze is heel mooi
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een SCHITTERENDE kaart!
    zo mooi gemaakt en ik ben ook erg verliefd op deze kleur....mijn huis staat er vol mee namelijk....
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo mooie kaart met deze kleuren.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Annemiek.
    Heel erg mooi. En wat een geweldige kleuren heb je gebruikt :D

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart weer. Schitterende bloem en erg mooie achtergrond.

    Liefs Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, je kaart is schitterend, mooi van kleur, mooie achtergrond, mooie bloem, werkelijk een bjoetie.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen