zondag 11 maart 2012

Leef zoals een bloem

Ook een kaartje van begin dit jaar, maar ik vind het wel een hele toepasselijke dag om hem te laten zien. Ik heb net heerlijk 2,5 uur in het warme zonnetje gezeten. Wat is dat weer genieten zeg! Kopje thee erbij, goed boek en ik amuseer me wel! Ben zelfs een ietsiepietsie verkleurd, lekker hoor, even iets minder winterwit.
Het idee voor deze kaart is ook weer niet van mezelf, maar van internet geplukt. De roos-stempel is van Hero Arts en de tekststempel van Elke Verschooten.

Bedankt weer voor het langskomen en een fijne zonnige dag verder.

Lieve groetjes,

10 opmerkingen:

  1. wat mooi, mooi gedaan de gekleurde bloem op de voorgrond.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi mooiie kaart zo met deze rozen.gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje!
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Annemiek.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annemiek, prachtig kaartje en die stempels zijn mooi bij elkaar. Inderdaad een heerlijk dagje he en vandaag ook, de zonnevitaminetjes!lieve groet Mirandax

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Annemiek,
    Wat is het weer een beauty geworden, heel mooi gedaan, ik geniet telkens weer van je prachtige dingen die je maakt, sorry dat ik niet op iedere post reageer, helaas ontbreekt me soms gewoon de tijd, maar ik bekijk ze wel elke keer even.
    Fijne dag verder.
    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi lieve Annemiek,
    Wat heerlijk dat er een zonnetje was in Nederland, maar helemaal dat je er van hebt kunnen genieten. Super. Je kaartje is ook zo lief. Pracht bloem en de tekst is ook zo passend in het geheel. Leuk he om alles zo bij elkaar te kunnen zoeken. Je hebt er echt talent voor. :)
    Inky hugs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen