zaterdag 20 augustus 2011

Merry Christmas

Vorige week zag ik bij iemand van de Kaartenmakersgroep een foto geprint op canvas, heel mooi. Ik had zelf ook nog een paar mooie foto's en canvas, dus ik aan het printen, papier erbij gezocht, embellies en aan de slag... Komt die foto dus helemaal niet tot zijn recht! Ai, wat nu? van alles geprobeerd en uiteindelijk maar een kerstafbeelding van een vintage blok (heb geen naam meer) genomen en toen lukte het wel. van het papier kon ik ook geen naam vinden, helaas. Maar goed, mijn eerste kerstkaartje van dit jaar is een feit!

Lieve groetjes,



24 opmerkingen:

  1. Onwijs mooi kaartje hoor Annemiek, ziet er echt super uit hoor meis !!!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi meis
    ik vind het super mooooooooi gemaakt meis
    prachtige kleur, echt een toppertje
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi Annemiek!
    Sorry dat ik je niet meer heb gemaild.

    liefs van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je eerste kerstkaart ziet er schitterend uit, lief prentje en heel mooi papier.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Annemiek, wat een mooi kaartje geworden, lijkt me leuk op canvas ptinten....groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er heel mooi uit
    Leuk met de gekrulde rand
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een prachtig kaartje!!! Misschien nog een poging wagen met je canvasfoto?? We zien wel of het lukt!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauuw wat een schitterend kerstkaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SCHITTERENDE kaart Annemiek!!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Was für eine traumhaftschöne Weihnachtskarte liebe Annemick....ich bin total angetan....da paßt alles so schön zusammen und das Motiv ist einfach klasse.....

    Liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Annemiek , prachtige eerste kerstkaart heb je gemaakt !! Is met die vintage afbeelding toch best gelukt , niet dan. Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je andere project er uit zag....?? Fijne zondag. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi!
    Plaatje is ook lief!
    Heb ooit...15 jaar geleden of zo...een soort boek gemaakt in die vorm.De kleinkinderen hebben het later op de rommelmarkt verkocht.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi!
    En een heel lief plaatje.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wouw Annemiek, wat een bjoetie van een kaart heb je gemaakt. Schitterend gewoon.

    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hij is echt schitterend!!!
    als dit pas de eerste is, beloofd dat veel goeds voor de rest :)
    groetjesssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  16. je 1e kerstkaartje en wat voor eentje, helemaal super Annemiek, TOPPIE
    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart Annemiek.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi kaartje ik wist niet dat je canvas zo kon kopen! groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Miek. Dat papier heb ik trouwens ook (weet ook niet van welk merk hoor hihi).

    Groetjes Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Annemiek,
    Je hebt heel mooie en kreative werkjes op je Blogspot.
    Fantastisch! Danke voor die vele wondermooie inspiraties en ideen!
    Ik heb eerst in Julli 2011 met designen en Papierdekorationen begonnen.
    En ik kan daarmee niet meer ophouden! Het is zo een tolles Hobby.
    Je kan graag een kijkje nemen op mijn kreative website.
    Bettyscardsandpaperdesign.com
    Vielen lieben Grüßen aus Deutschland

    BeantwoordenVerwijderen